måndag 29 september 2014

Fun!

Jag utmanade mig själv med denna LO, jag använde ett annorlunda bakgrundspapper än jag vanligtvis gör. Mönsterpappret är ett sånt som man skall klippa ut bilder och texter, men eftersom jag sällan gör det så lämnar de oftast oanvända i lådan. Men nu testade jag, och det blev väl helt ok, onödigt att ha papper liggande i lådan :) Jag tycker oftast att det är svårare att scrappa fler foton än ett, speciellt då det är en serie, som här. Jag brukar oftast försöka få dem på rad, men här placerade jag dem isär istället, och visst går det också. Speciellt eftersom jag försökte få lite rörelse och logik i det hela, bubblorna som blåses till höger och lillebror som springer och jagar dem.. om ni förstår ;) Cirklarna som jag fått genom en mask och texturpasta skall också likna bubblor, försöker hålla mig till temat som ni ser :)






Jag har använt mig av en moodboard från SassyScrapper som inspiration



1 kommentar:

Chantalle sa...

Great page - so many gorgeous elements! Thank you for joining us at Sassy Scrappers