måndag 8 september 2014

-23*

Vinterbilder är alltid svåra att scrappa tycker jag. Men här tycker jag faktiskt att jag fått till den rätta vinterkänslan på LOn. Det måste vara att jag höll den enkel, med kalla färger, och så lite paljetter som glittrar som snö. Färgvalen blått och lila kom till som inspiration till denna (< klik) utmaning. Rubriken "-23 grader" skrev jag med thickers direkt på min shaker bag. Journalingen blev jag inte alls nöjd med, men jag ville ha den synlig på sidan och inte skriva den på baksidan, så då blev det skrivet där..


ett par close ups..




2 kommentarer:

Susny sa...

Vilken fin Lo! Gillar effekten med den rinniga färgen och färgkombon säger verkligen: kyla! Tack för att du deltar i En liten Butiks tävling!

Ami sa...

Blått och lila ger din fina layout en härligt vintrig känsla. Tack för att du deltar i En liten butiks utmaning.