måndag 11 augusti 2014

I drömmarnas trädgård

Denna LO blev publicerad i vårens Paperilla lehti, ni hittar den på sidan 12. Klicka på länken så får ni veta hur ni kan köpa tidningen som är fylld med fina kreationer.

Här har jag använt papper bara ur MME cut and paste serie. Ett papper var perfekt att klippa blommor ur, så jag klippte ut några, fäste med 3D kuddar och kompletterade med lite vanliga små blommor. När jag nästan var klar med sidan så märkte jag att rubriken inte skulle få plats nånstans på ett bra ställe, så det blev lite nödlösning med att skriva med minialphas vid sidan. Den lilla vindsnurran vek jag ihop själv, enkelt och en snygg detalj. Annars så tycker jag att färgerna matchar bra här och det blev en lugn LO fast det finns många detaljer.


Ett par detaljbilder




1 kommentar:

Terhi Koskinen sa...

Kiitos onnitteluista, aikaa riittää aina kun asiat järjestää oikein :)

Hieno sivu!