torsdag 21 augusti 2014

Big eyes

Denna färggranna sida tycker jag blev väldigt pigg. Orange och grön blev riktigt fräscht. Jag har mixat olika papper, äldre och nyare, med olika stilar på pappren och tycker det fungerade bra. Jag har blandat till den orangea misten själv. Jag har också stämplat en del, och försökt få med många detaljer. Jag tycker om sidor med detaljer, det blir som en ny överraskning varje gång man ser på sidan och upptäcker något nytt. Som inspiration använde jag en skiss från Scrap365, den hittar ni längre ner i inlägget.


Några close-ups





Skissen


7 kommentarer:

Terhi Koskinen sa...

Onpa kaunis sivu! Ja mahtavan suloiset isot silmät :)

Sandra Przybylska sa...

Stunning work! thank you for playing along with us at Scrap 365 x

Jasmine S sa...

A wonderful page. I just love the mix of embellishments on the page and he is such a sweetie. Thanks for joining us at Scrap365 :)

Sandra Przybylska sa...

wonderful picture, stunning work! thank you for playing along with us at scrap 365 x

Editor, Scrap365 sa...

A fabulous take on the sketch!! Such gorgeous details :) Thank you so much for joining us at Scrap365, Ali x

Kim Price sa...

Wow, what a great interpretation of the sketch challenge this is! Thanks so much for joining us

Bellaidea sa...

wHAT A GREAT PAGE YOU CREATED! tHANK YOU FOR JOINING sCRAP 365 CHALLENGE!