torsdag 5 juni 2014

Smile

Denna layout var rolig att göra, jag hade många idéer, men som alltid så blev inte alla verklighet. Dessutom hade jag beställt hem en del nytt material, så det satte fart på tankeverksamheten :) Jag försökte plocka upp färgerna i tröjan på fotot, blått och teal-grönt, att jobba med, och så lade jag till gult för att pigga upp sidan. Lightbulb-stämpeln tyckte jag var söt och passar till många slags olika projekt. Tyvärr tycker jag att rubriken blev lite osynlig, men mina gula pie-charts som jag klippte till tycker jag blev en rolig detalj.


Detaljer..





Denna skiss från Scrap365 inspirerades jag av.


4 kommentarer:

Terhi Koskinen - Tellimaria sa...

Sara nämä sinun teokset muuttuvat jatkuvasti yhä hienommiksi ja mielenkiintoisemmiksi! Tämä on aivan ihana sivu, hienoa paperin käyttöä ja mainioita yksityiskohtia!
Kiitos kun osallistuit Scrap365-haasteeseen <3

Bellaidea sa...

What a happy page, thank you for joining Scrap 365 challenge!

Jasmine S sa...

Oh what a gorgeous sweet smile. I just love your papers, the journaling strips and your detail. Thanks for joining us at Scrap365 :)

Sandra Przybylska sa...

fantastic layers, and what a cutie pie on the picture <3
thank you for sharing it with us at scrap 365 xoxo