måndag 5 maj 2014

Ord

På helgens scrapträff så knåpade jag ihop denna layout. Den tog länge att göra, och så var det ju en del torktider också. På bakgrundspappret som jag delat i två delar så strök jag först gesso och sedan modeling paste genom en mask. Sedan började jag spraya och sprätta med färg. Jag använde några gamla spillpappersbitar under fotot och polaroidramarna passade bra här. Washi tape, stämplat och lite blommor gjorde den komplett. Förutom journalingen på LOn så har jag även skrivit mer på baksidan.


Lite närbilder..





Denna skiss hos Scrap365 har jag använt som inspiration.


3 kommentarer:

Terhi Koskinen - Tellimaria sa...

Hienosti tehty tuosta luonnoksesta, ihan mainio sivu! Tykkään värimaailmasta :)
Kiitos kun osallistuit Sara <3

Editor, Scrap365 sa...

Gorgeous take on the sketch :) Thank you so much for joining us as Scrap365, Ali x

Jennifer Grace sa...

This looks amazing, I love the frames poking out and all the pretty sequins! Thanks so much for joining in the Scrap365 Sketch challenge! x