torsdag 15 maj 2014

Kort till 2-åring

Jag har gjort ännu ett shaker card, eller iaf en egen version av ett sånt. Ibland får jag ryck och gör mycket samma saker, fast varierar och testar vad som blir bra. I detta shaker kort så lade jag paljetter i fickan, och det blev nog bättre än glitter som jag hade i ett tidigare kort. Här så ville jag inte ha ett öppet hål i kortet, så jag tog en orange spillbit bakom. Kortet har även ett lite mer arbetat utseende då jag klippt ut siffran 2 istället för att bara använda en vanlig cirkelpunch som hål. Har försökt hålla mig till blå-orange färgtema på detta kort, det passar bra till pojkiga barnkort.




2 kommentarer:

Jeppula sa...

Upeat värit ja sulat! Ihana idea nuo paljetit tuolla kakkosen sisällä:D

pojjo sa...

Tack för båda dina jätte fina bidrag i våra tävlingar.:)