måndag 3 mars 2014

Tycker om böcker

Denna sida handlar om lillebrors intresse för böcker, ett ganska nytt foto.
Det är inte ofta jag scrappar i beige nu för tiden, men nu gjorde jag det, med blå som accentfärg. Jag blev inte riktigt nöjd med det blåa pappersvalet, jag äger helt enkelt nästan inga blåa papper. Jag tyckte det blev så fräscht med färgkombinationen att jag nog skall scrappa i beige flera gånger, då kanske med rosa som accentfärg..!? Jag har stämplat flera olika figurer på spillbitar av kraftCS som jag sedan klippt ut och fäst med 3D-kuddar.



Jag har följt detta färgschema från ScrapFriends.


2 kommentarer:

Zeneva Kovic sa...

Great layout! Love the background work and all your cute little details. Thank you for joining us at ScrapFriends!

Miae sa...

Such a sweet page! I like the cream colored stencil work in the background! Thanks for playing along with Scrap Friends!