måndag 31 mars 2014

Together

I helgen var jag på övernattnings-scrapträff i väldigt fin omgivning. Vi scrappade hela lördagen och lite på söndagen. Fast det var så många timmar så fick jag överraskande lite gjort. Fick lagat färdigt 4 st layouter och började på en femte, kort hann jag inte alls med. Men det var trevligt sällskap och det drog väl också ner på arbetstakten. Här är iaf en som jag fick färdig. Jag har frångått min princip att alltid skriva titeln på svenska, jag skrev på engelska för ovanlighetens skull för jag tyckte att det på nåt sätt passade bättre. Det stora & symbolen har jag broderat med twine, och på bakgrunden målade jag med röd mist blandat med vatten, tyvärr blev det mer rosa än vad jag hade tänkt.


Jag inspirerades av denna skiss från Scrap365.


5 kommentarer:

Terhi Koskinen - Tellimaria sa...

Hieno sivu! Hauska tuo &-merkki!
Lisäätkö linkin Scrap365-blogiin ja luonnoksen kuvan, niin voit osallistua palkintojen arvontaan! :)

Sandra Przybylska sa...

wonderful! really enjoyed looking at this project! and that little touch of a paint! love <3
thank you for playing along with us at Scrap 365!
hugs xxx
SandraP

Jasmine S sa...

Such a sweet photo and you have showcased it beautifully using the sketch. Love that stitched "&".
Thanks for joining in this month at Scrap365.

Bellaidea sa...

Very cute page, thank you so much for joining Scrap 365 this month!

Kim Price sa...

Gosh that ampersand is FABULOUS! Really love this design feature, thanks for playing along with our sketch challenge this month