torsdag 2 januari 2014

Utlottning - Arvonta

Gott nytt år till er alla! För att fira in det nya året så tänkte jag ha en liten utlottning. Jag kommer att ge bort det nyaste numret av Inzpira till någon av er. Detta nummer är också det sista som pappersversion. Allt du behöver göra är att kommentera här under. Sista dag att delta är 12.1.2014. Ifall du inte har en blogg så skriv in din mailadress i kommentaren så jag kan kontakta dig ifall du vunnit. Lycka till!


Hyvää uutta vuotta teille! Nyt on arvonnan aikaa! Arvon uusimman Inzpira Magazine yhdelle lukijalle. Olet mukana arvonnassa kommentoimalla tähän postaukseen. Viimeinen päivä osallistua on 12.1.2014. Jos sinulla ei ole blogia, kirjoita s-postiosoitteesi jotta voin ottaa yhteyttä jos olet voittanut. Onnea arvontaan!

8 kommentarer:

Tellimaria sa...

No ehdottomasti mukaan arvontaan :)

Malin, mammalin@gmail.com sa...

Vill gärna vara med i lotteriet! :) (men har ingen egen blogg)

SannaS sa...

gott nytt år!! =)

Rasses mamma sa...

jag är gärna med i lotteriet

Maja sa...

Jag vill gärna va med i utlottningen! Höll i tidningen i går men köpte den inte ;)
Kram Maja

Jonna sa...

Med i uttlottningen :) GOTT NYTT ÅR!

Leiskatehdas sa...

Ihanaa ja askartelun täyteistä vuotta sinulle!

Mukana arvonnassa. :)

Alexandra sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning :)
Håller tummarna!
Alexandra
alexandra.erik@hotmail.com