torsdag 7 november 2013

Smak av sommar

Då jag kommit på nu hur man gör dessa "flytande" bakgrunder så håller jag på och gör flera, för att öva och testa, och för att jag tycker det blir snyggt. Jag borde nog variera mig mera, men eftersom jag inte scrappar kronologiskt så blir det nog variation i albumen fast jag har olika perioder då jag använder speciella produkter, tekniker eller färger.. Problemet då jag gör dessa bakgrunder är att jag tycker slutresultatet blir för enkelt och tråkigt. För att jag inte vill täcka över bakgrunden..



Till denna sida så använde jag detta härliga färgschema inne hos ScrapFriends.


3 kommentarer:

Lizzy Hill sa...

FABULOUS..the heart stamps, those pretty butterflies....the sequins....LOOOOVE it all):):) Thanks so much for joining our Scrap Friends challenge once more:):):)

Anski sa...

Ihana sivu! Kivat maalailut ja perhoset!

Zeneva Kovic sa...

Lovely page! The heart stamps and butterflies are such a sweet touch. Thank you for joining us at Scrap Friends.