onsdag 28 augusti 2013

Vad jag gjort i sommar

I sommar har jag inte scrappat så mycket. Det är ännu lite tyst här eftersom jag inte kommit igång riktigt ännu. Jag har pysslat med andra saker då det funnits tid och lust till det. Här är några bilder på vad jag sysslat med i sommar. Mycket målning och inredning och sånt.. =) Om ni följer mig på Instagram kanske ni sett några bilder redan. Länk till min Instagram hittar ni i sidebaren :)

Före. Vägg mellan kök och hall
Efter, en pigg orange vägg i köket blev det

Sytt nya gardiner till köket..
Ny bordsduk till terrassen
Fyndat ett retroskåp på loppis. Skall målas i nån fin färg.
Besökt Paperinauha på sommarens mini-semester till Ikaalisten kylpylä
Bättre urval än på nätet!
Fixat en tavla i hallen..

Odlat lite potatis
Hittade bara en gammal telefonbild av sovrumsväggen som före-bild.

Efter-bild. Väggen målades i en lila färg. Här fattas all lister längs golvet, taket och runt sänggaveln ännu.. Tavlan skall också upphängas.

Lite sånt har jag gjort. Fastän vårt lilla hus är renoverat för 3,5 år sedan tyckte jag att det behövdes lite nytt. Vi har också fått fixat lite på terrassen, men det kanske ni får se en annan gång :)

2 kommentarer:

Maja sa...

En kreativ sommar har du haft! :)
kram Maja

Leiskatehdas sa...

Sähän oot tehny vaikka mitä! Upeaa jälkeä!

Oranssi! <3