måndag 29 juli 2013

Påsk

Eftersom det varit en del regn i sommar så har jag scrappat en del, men ändå känner jag mig ringrostig och blir inte riktigt nöjd. Men ibland är processen roligare än slutresultatet. Denna sida är med ett foto från påsken. Sonen var utklädd till påsk-katt och han var så söt :) Väldigt länge sedan jag använt wellpap, men jag tyckte det passade till att bryta av de andra färgerna. Notera också dragkedjan som jag fyndat på loppis.


Detta färgschema inne hos ScrapFriends har jag använt.


3 kommentarer:

Lizzy Hill sa...

Sooooo cute! I love the boldness of your page & you've used the colours very cleverly....LOVE the flowers!! Thanks so much for joining us at Scrap Friends:):)

Jasmine S sa...

So so cute. Love the paint splatters and the zip feature. Great page.

sanna sa...

no hei vaan! ensin luin pitkät matkat ruotsiksi, sitten huomasin suomenkielisen tekstin sivussa :)... ihana sivu - hauska kuva myös!! kiva kun osallistuit mukaan ScrapFriendsien haasteeseen!!!! :D
terkut, Sanna