torsdag 7 mars 2013

4 månader

På denna sida så har jag jobbat med en massa lager. Det brukar jag annars också göra, men nu utmanade jag mig själv (tack vare Amalian haasteet) att ta det till nästa nivå. På vit CS har jag målat med vit akrylfärg genom en stencil med tegelmönster, det syns inte så bra eftersom det är vitt på vitt. Sedan har jag sprayat med två olika mister, stämplat och klistrade några stickers, washitape och pärlor. Lager med papper förstås, och några blommor och några andra dekorationer. Den tog ganska länge att färdigställa, men jag måste säga att det var det värt!


3 kommentarer:

ninarsku sa...

Ihana leiska, tykkään varsinkin noista nuolista.

Riikka sa...

Hurjan kaunis!

Elina Strömberg sa...

Ihana! Mukavia yksityiskohtia ja paljon kivaa kerroksellisuutta. Tykkään!