tisdag 12 februari 2013

Terassbad

En bild från i somras då dottern badade på terrassen då vi inte hade tid eller möjlighet att åka och simma till stranden. Och när det dessutom var varmt och fint väder. Bakgrunden var så rörig att jag valde att klippa ut motivet. Änglavingarna är en kul detalj som jag faktiskt glömt att jag hade. Men en dag när jag scrappade tillsammans med dottern sålänge lillebror sov så sa hon att hon vill ha änglavingar på en sida. Vet inte varifrån hon fick det plötsligt, men jag grävde i scrapförrådet och híttade ett par från Tiimari, så nu har jag uppfyllt hennes önskan :)
(Nu i efterhand så kom jag på att terass kanske stavas med två R, isf har jag stavat fel... Ooops...)


Har använt ett färgschema inne hos ScrapFriends till denna sida.


2 kommentarer:

Anitta sa...

OI ihana leiska. Sai hyvälle tuulelle. 8)

Lizzy Hill sa...

LOVE the angel's wings....LOVE the banner....such a cute LO ...thanks so much for joining us at Scrap Friends:):):)