måndag 7 januari 2013

På bb

En av utmaningarna i Mollys CC var att scrappa vintage. Det gör jag inte ofta, men jag tänkte anta utmaningen. Jag använde en loppis spetsduk och dom gamla bokbladen som jag också köpt på loppis. Resten är sånt som jag hittat i mitt scrapförråd. Båda säkerhetsnålarna kommer från något klädesplagg jag köpt om jag inte minns fel. Nåja, såhär blev min tolkning av vintage :) Färgerna blev neutrala, men lite grönt fick jag in för att det skulle pigga upp och vara liiite maskulint ialla fall.


6 kommentarer:

Marika sa...

Voi miten kaunis sivu! Ja ihana pieni mies! <3

Maja sa...

Det var snyggt och gulligt!
Kram

Jenny Svensson sa...

Ljuvligt söt! Twine-ramen är verkligen pricken över i, tycker jag.

Elina Strömberg sa...

Ihana, ihana leiska! Ja miten paljon hienoja juttuja täältä blogista löytyykään - hieno uusi tuttavuus!

Maja Stokk / eyovine sa...

Underbart sött =)

Vibeke sa...

Så utrolig vakker!! Både layouten og bildet:):)