fredag 16 november 2012

Syskon

Nu har jag scrappat första syskonbilden av barnen. Förstås svårt att få lillebror att posera när han bara var drygt 1 vecka gammal, men dom är båda på bild iaf :)
Jag försökte få bakgrunden mer intressant med hjälp av en mask och svart akrylfärg, men nu i efterhand tycker jag att det var ett misstag, det blev ju inte alls bra.. Så jag försökte parera med lite vimplar och andra dekorationer så det inte skulle synas så mycket av den svarta färgen. Däremot gillar jag hur jag fick till titeln. Jag har nu förutom att ha blivit vimpel-frälst också blivit lite washitape-frälst. För en gammal presentkortsvinst beställde jag nyligen hem nya fina rullar.


2 kommentarer:

ninarsku sa...

Taattua kamaa, tykkään tuplaviirinauhoista tosi paljon!

Johanna sa...

Kivan runsas leiska ja niin suloinen kuva :o) Itsekin olen joutunut suttaamaan päälle epäonnistuneita kokeiluja mutta onneksi on keksitty kaiken maailman maalit ja koristeet joilla saa piiloon omat sotkut ;o) Tämä näyttää kuitenkin hyvältä kokonaisuudelta kaikkinensa! :o)