tisdag 2 oktober 2012

Familj

Denna gång testade jag något nytt, att klippa ut motivet från bakgrunden. Det blev mer en utmaning än vad jag trodde, för när jag skulle börja placera ut dekorationerna fanns det inga naturliga ställen att sätta dom på. Ett foto är ju fyrkantigt och hörnen är ofta ganska naturliga platser för blommor och sånt, men här fanns ju inga hörn. Så jag tycker blommorna blev lite spridda på nåt sätt.. Nåja, kanske man istället borde ha byggt upp en ny bakgrund bakom personerna, kanske får jag testa det nästa gång. Det lär komma fler familjefoton, då lillebror också är med :)


Tycker jag är inne i ett scrapflow just nu, hoppas det håller i sig :)

4 kommentarer:

ninarsku sa...

vau. Sulla on kyllä niin vahva oma tyyli, ihan huippua. I like it!

SannaS sa...

mahtava sivu!! =)

Maja sa...

Häftigt tycker jag att det blev! Gillar den där bakgrunden och blommorna blev snygga så där som du placerat dem! :)

Riikka sa...

Mahtavaa rouheutta! Tuo sinisen sävy on ihana <3