söndag 23 september 2012

1 månad

Jag har scrappat sonens första månadsLO. Det känns på nåt sätt lite passé med månadssidor, gör nån sådana mer eller var det bara för några år sedan? Jag tycker iaf att det är roligt att bläddra i sedan så jag kommer nog att göra ett års-album åt pojken också. Vare sig andra gör det eller ej :)
Jag har klippt ut personen på fotot på denna, jag har gjort det en gång förr, men inte hunnit blogga den LOn ännu. Tycker det blir en intressant effekt och är omväxlande. Utklippta bilder är något man ser ganska mycket just nu, och till vissa bilder passar det bra.


5 kommentarer:

Maja sa...

Fint med trevliga detaljer! Och du grattis till sonen! :)

Tellimaria sa...

Ihana :)
Blogissani on sinulle jotakin!

Katherine (sutty) sa...

Oh I love all the ink and twine and card.....and what a beautiful photo....thank you for joining us with the challenge over at the studio :)

pysselpetra sa...

vilken sötnos ♥

tutteli sa...

Vau, tämä on aivan ihana sivu! Ihania yksityiskohtia!