måndag 21 maj 2012

Enkla morsdagskort

Morsdag var ju förra helgen, och till mamma och svärmor hade jag gjort två väldigt enkla kort som ackompanjerade varsin blombukett. Jag embossade helt enkelt bara en stämpel (längesen sist) och stämplade texten på kraft CS (ser väldigt blekt ut här på fotot..). I mitt lager hittade jag också ett par öjletter (längesen det också!) och bandstumpar. Egentligen skulle båda stämplarna vara vitembossade, men jag råkade ta fel pulver först och embossade med clear-pulver, men det blev ju en rolig effekt det också.


Sen så fick gubbens mormor och farmor också varsin tag på sina buketter, enkla de också, men inte desto mindre trevliga :)


Jag har börjat återfå min scraplust och har faktiskt scrappat några kort den senaste tiden, men inget jag kan visa riktigt ännu. På lördag var jag på scrapträff, och fick gjort några LOs! Stay tuned :)

Inga kommentarer: