måndag 19 mars 2012

Pippitröja

På lördagens scrapträff hade jag grymt flyt och fick gjort 4 LOs och ett kort, och jag blev mer eller mindre nöjd med alla :) Jag hade också några lite nyare foton, kan ju vara att det också satte fart på kreativiteten. Här kommer iaf den första LOn. Det vita är gesso som jag målat med pensel. Sedan har jag stämplat med lite bubbelplast färgad med röd glimmer mist. Tycker att det blev ännu lite ruffigare genom att fästa blommorna med häftklammer.
Jag scrappade mestadels med spillbitar och "gammalt" material på träffen. Jag har inte handlat scrapsaker på typ ½ år, och det är roligt att se att man inte alltid måste scrappa med de nyaste materialen och sakerna för att bli nöjd :)

3 kommentarer:

Jeppula sa...

Oih, tykkään erilaisista maalipinnoista ja sivun rosoisuudesta. Kaunis.

Maja sa...

Riktigt snygg blev din LO!

Johanna sa...

Ihanat värit ja hieno kokonaisuus muutenkin :o)