måndag 5 december 2011

Vinterkul!

Denna gång är 100%Norr-utmaningen att scrappa en LO med vintertema och med ordet "vinter" i titeln. Min tolkning blev så här. En ganska enkel LO.


Jag har hamnat i en djup scrap-svacka, så jag kommer nog inte att uppdatera bloggen på en tid nu. Julen kommer ju emot också så tiden behövs också till annat.. Detta är min första scrapsvacka, så jag vet inte hur länge den varar, men jag hoppas att jag får tillbaka lusten att pyssla snart igen.. Men God Jul på er i alla fall!
Valitettavasti, nykyään ei teke meili skräppäillä lainkaan.. Toivottavasti saan intohimoani takaisin jossain vaiheessa, mutta siihen asti en pysty päivittämään blogiani.. Mutta kuitenkin haluan toivotta Hyvää Joulua teille kaikille! Toivottavasti tapaamme blogimaailmassa taas :)

3 kommentarer:

Lisbet sa...

Svackor kommer och går!
Snart är du tillbaka :)
God Jul till dej också!

Emelie sa...

Jätte gulligt kort du har gjort!
Kramar

Marika sa...

Aivan ihanat värit! Ja asettelu.