fredag 18 november 2011

Seasons Greetings



Tässä jouluhenkinen skräppisivu EPP:n Seasons Greetings paperilla. Tausta on musta Bazill, vihreä paperi on core'dinations cardstock, ja punainen paperin nimi on Ornaments. Valokuvan alla on Tree skirt-paperi. Joulutähdet ovat leikattu Poinsettias paperista. Paperin reunat ovat tehty epätäydellisesti Lace trim-reunusleikkurilla. Aakkostarrat ovat Seasons Greetings tarra-arkista.


Lisäksi olen tehnyt "joulukuusen" Calendar-paperista. Olen koristanut huopanauhoilla, ja "tähti" olen koristanut Snow writer:illa. Ennen ainetta kuivui lisäsin Diamond dustia. Se on mukavan kimaltava. Lisäsin pari timangeja ja sitten joulukuusi oli valmis, voi koristella vaikka miten paljon haluaa. Tuotteiden kiinnittämiseen käytin tätä ja tätä teippiä ja glue dots:iä.


Viimeksi olen koristellut toinen tilutikkurasia. Tausta on Small poinsettias-paperi, ja reuna ja liput tulevat tarra-arkista. Pieni kukka olen lävistänyt samasta Small poinsettias-paperista, mutta taustapuolelta.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ihania skräppileiskoja taas! Ja joulukoristeet näyttävät myös kivoilta :o)

Minni sa...

Tuo kuusi on ihan huippu! Pitää kokeilla itsekin tuota mallia :)