torsdag 10 november 2011

Passfoto ja muuta


 Taas sain todella runsaan paketin Paperinauhalta. Enimmäkseen jouluaiheisia tuotteita, mutta myös vähän muuta. Ensiksi olen tehnyt albumisivun tyttären passikuvista. Tausta on Bazzill Kraft, joka on todella neutraalinen taustapaperi. Tein oma ainutlaatuinen kuvio taustapaperilla Distress Stain-musteilla. En ole käyttänyt tavallisia kuviopapereita koska halusin että maalaamani taustaa on näkyvissa, joten lisäsin vain pari palaa verkkopapereita, pinkki ja oliivinvihreä. Aakkostarrat ovat Echo Parkin Seasons Greetings tarra-arkista. Pari kukkaa ja pieniä hakaneuloja, ja sivu oli valmis. Joskus vähemmän on enemmän :)
---


Olen möys tehnyt pienen lahjapussin. Käytin MME:n papereita, Mable Joy Woodgrain, ja perhonen lävistin Mable So Sweet Herringbone paperista. Chevron-kuvio tuosta Herringbone paperista on tosi trendikäs juuri nyt. Naru on KC-pakkauksesta, ja aakkostarrat ovat Jenni Bowlinin mini chalkboard alpha black. Reunusleikkuri "Lace Trim" tulee XCutista, ja kuvio on niin hieno ja tyylikäs!


Sitten olen koristellut tulitikkurasian. Paperit ovat Priman Printery-kokoelmasta. Olen käyttänyt Monogram-paperia, ledger-kuvio on taustapuolelta, ja leikattu kirjain on etupuolelta. Lisäksi olen lävistänyt muutama kukkaa samasta paperista. Pakkauksessa on kaksi punchia, toinen lävistää ja toinen on kohokuviolaite.


Nyt kun joulu lähestyy olen aloittanut joulu-tagien tekeminen. Olette jo nähneet muutaman tagin ja tässä tulee vielä yksi. Olen suihkuttanut punaisella glimmer mistillä ja käyttänyt maskia. Sitten olen ommellut vähän ompelukoneella. Tämmöiset aakostarrat sopivat hyvin myös tässä clean and simple tagissa.

2 kommentarer:

maikko sa...

todella ihana albumisivu!!

Jeppula sa...

Tuo sivu on makee:) Tosi hienot nuo musteläiskät! Kiva keksipussukka, vaikka isänpäivälahjaksi!