söndag 13 november 2011

Blog candy!

Jag har haft min blogg nu i över 2 år och mitt 3 mån långa GDT uppdrag hos Paperinauha är snart slut. Det har varit jättekul och jag tänkte tacka alla läsare med en liten blog candy. För att delta skall du

- Lämna en kommentar under detta inlägg. En lott.
- Lägg bilden i sidebaren i din blogg. En lott.

Du kan alltså få två lotter, skriv hur många lotter du tar i kommentaren. Om du vill bli följare av min blogg är det jätteroligt, men absolut inget tvång. Hoppas att många deltar, också dom som besöker min blogg, men inte brukar kommentera. Det skulle vara roligt att kika tillbaka :)
Blogcandyn är öppen till läsare i Norden. Candyn är öppen till 30.11.2011. Inom ett par dagar lottar jag sedan ut vinnaren.
 


Ajattelin arpoa pieni blog candy lukijalleni! Olette olleet niin ihania ja kommentoineet Paperinauhan GDT-aikana. On ollut hauskaa aikaa, ja ajattelin antaa vähän takaisin. Jos haluat osallistua, teet näin

- Kommentoi tämä postaus. Yksi arpa.
- Linkitä tähän postaukseen sivupalkissasi, käytä yllä olevaa kuvaa. Yksi arpa.

Voit saada kaksi arpaa, mainitse kun kommentoit montako arpaa haluat. Jos haluat liittyä lukijaksi ilahdun tietysti, mutta sinun ei ole pakko liittyä. Toivottavasti monet osallistuvat, myös te, joka käytte täällä, muttei kommentoi. Olisi kivaa tietää kuka te olette ja mitä te askarrellette. :)
Osallistua voit jos asut Pohjoismaissa. Voit osallistua 30.11.2011 asti. Parin päivän kuluttua arvon voittaja.

This candy is open to residents in the Nordic countries only.

37 kommentarer:

Rasses mamma sa...

Tar gärna en Lott o stätter in en kommentar i min blogg.

Maja sa...

Vad kul,klart jag vill va med. tar 2 lotter! :)

Marika sa...

Tottakai mukaan! Ja vieläpä kahdella arvalla! :)

Täällä on niin kiva piipahtaa katselemassa sun ihastuttavia töitä! <3

Hanna- sa...

Tahdon mukaan arvontaan :) Sulla on upeita askarteluja täällä blogissa!

Johanna sa...

Jep, mukana kahdella arvalla!
Käyn myös ihailemassa töitäsi. Pidän erityisesti skräppisivuistasi. Niissä on niin paljon katseltavaa ja koitan ottaa vähän oppia omiinkin projekteihini :o)

Anski sa...

Upea palkinto! Osallistun yhdellä arvalla mukaan! :)

Nicole sa...

Jag tar två lotter och hoppas på tur!

Karina sa...

Jag tar gärna 2 lotter och hoppas på tur!!

Malin sa...

Jag vill gärna ha en lott och chans att vinna! :)

Riikka sa...

Kahdella arvalla mukana! :)

maikko sa...

yhdellä arvalla mukana! ja ihanan upea taas tuo uusin skräppisivu!!

SannaS sa...

kahdella arvalla mukaan namujahtiin.. =)
linkki blogini sivupalkissa...

hippupippu sa...

Yhdellä arvalla mukaan! Onpas kiva palkinto tässä arvonnassa!!!

Apris sa...

Ihana palkinto tarjolla, aivan pakko osallistua :) Ja kahdella arvalla mukana.

Lena sa...

En Krombo vill också ha en lott...

nattugglan sa...

va knasigt det försvann..men försöker igen..tar 2 lotter o länkar från min blogg...

Heidi sa...

Kahdella arvalla mukana!

kiiu sa...

Härlig utlottning. Jag är gärna med, en lott, tack, eftersom jag själv har inte någon blogg att länka till, tyvärr.

Matilda sa...

Jag har ingen blogg men vill gärna ha en lott!

Hoffmans Design sa...

Vill gärna vara med och tävla om dina fina vinster 2 lotter tack länkar från min blogg. Kram Hoffmansdesign

Puuhis sa...

Olen mukana kahdella arvalla. Blogissasi on kaikkea ihanaa!

Henrietta sa...

Jag tar gärna 2 lotter och hoppas på tur!
//Henrietta

Henna73 sa...

Yhdellä arvalla mukana

Kaisa sa...

Kahdella arvalla mukana.

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka, 1 lott blir det för mig.
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

titti sa...

1. arpa, kiitos.

tittin_elamaa AT luukku.com

AnniM sa...

Yhdellä arvalla mukaan. :)

Annaba sa...

Yhdellä arvalla minäkin mukana!

Anonym sa...

Hei, usein täälä poikkean - olen vain huono kommentoimaan, mutta mielelläni osallistun arvontaan.
Maarit

AnnKatrin sa...

Ja vad kul! En lott för kommentaren här!
annka.noreliusson@hotmail.com

tiiti66 sa...

Hei
Yhdellä mukana. Ihana palkinto arvonnassasi!

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag tar TVÅ lotter, här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/30-november-blogcandy-2.html

Spacegirl_@spray.se

Lili sa...

Jag är gärna med,tar en lott,tack!
Hoppas på tur!

mail:he-jasmine@163.com

ensu sa...

Mukana mielellään, ihana palkinto ihanan blogin arvonnassa. Yksi arpa, kiitos!

-känkkis- sa...

Hej, mukana arvonnassa kahdella arvalla :)
Ihanaa joulun odotus aikaa sinulle!!

Cilla sa...

Jag tar väldigt gärna en liten lott.. :)

nikoladeus sa...

mukana arvonnassa yhdellä arvalla. Hieno arvonta ja kiva blogi sinulla!