torsdag 29 september 2011

Festfin

Detta är en LO med mycket av allt! Jag gick all-in med papper i lager, blommor, blad och bling :) För att få pappret och dekorationerna att verka lite nedsmutsade eller gamla så har jag chalkat de rivna papperskanterna och ännu målat lite slarvigt med vit akrylfärg på blommor och papper för att tona ner färgerna. Funderade på att klotta lite på bokstäverna och bladen också, men tänkte att enough is enough ;) Kanske är jag modigare på nästa LO. Jag tycker att LOerna av denna typ är roligast att göra, med de tar också mest tid. Men jag måste säga, jag blev nöjd med sidan.
Bilden är från i somras då vi var på fest i Tyskland, dottern hade på sig en äkta bayersk folkdräkt.


Med denna så vann jag också en månads Gäst-DT plats hos CountryScrap!

1 kommentar:

Marika sa...

Kanis ja runsas!