lördag 3 september 2011

EPP Dots and Stripes

Detta är mitt första inlägg för Paperinauha som GDT. Jag kommer att skriva på min knaggliga finska, ni får ursäkta :) Titeln på första LOn syftar på att lukta, alltså inte att sunsa med snus, hehe ;)
----

Tänään on mun ensimmäinen postaus Paperinauhan GDT:nä. Sain ihanan ja runsaan paketin Heliltä ja sain heti paljon ideoita. Yritän kirjoittaa kaikki Paperinauhan postaukset suomeksi, ja haluan jo nyt pahoitella. Vartuin ruotsinkielisellä Pohjanmaalla, joten en osaa puhua suomea sujuvasti. Toivottavasti ymmärrätte kuitenkin mitä kirjoitan, ja saatte kyllä naurata kun minulla on kielioppivirheitä ;) Olen kuitenkin suomalainen, en voisi missään nimessä kannata Ruotsia lätkässä, hehe ;)


Ensimmäinen askartelu on skräppisivu. Olen käyttänyt Echo Park Paperin Dots and Stripes-kokoelma. Tässä on Watermelon large dots paperin taustapuoli, ja Chocolate large dots paperin taustapuoli. Ympyrä olen ommellut ompelukoneella. Kukat ovat You Do:n Sorbet. Kukkien keskustassa olen käyttänyt Priman e-line helmitarrat. Heli lähetti myös ihanan pitsin jonka käytin tässä. Aakkoset ovat AC:n thickersiä, niin monipuolisia ja hienoja tarroja. Tämän nimi on Delight, ja ne ovat vaahtomuovia, eli foam aakkostarroja. Journaling leima, tästä setistä, sopii niin hyvin tässä sivussa. Leimasinsetissä on useita hienoja journaling-leimasimia ja muita clearstamp leimasimia.
---

Olen möys harrastanut vähän alternative scrapbookingia, en tiedä mitä sitä kutsutaan suomeksi.. Olen koristellut A kirjaimen pahvista. Aion käyttää sitä "ovikylttinä" tyttäreni huoneeseen.

Ennen maalausta. Maalasin reunat valkoisella akryylimaalilla kaksi kertaa.



Ensiksi siveltimellä ja toinen kerta sormella.
Valmis "ovikyltti"
Olen käyttänyt Bubblegum small dots-paperia (taustapuoli) Dots and stripes kokoelmasta. Kukat ja kristallit ovat samasta pakkauksesta kuin ylimmän skräppisivun koristeita.
---


Tässä hieman yksinkertaisemmassa sivussa olen käyttänyt Mango large dots-paperia. Sekä etu- että taustapuoli. Ruskea cardstock ja oranssi paperi sopivat niin hyvin yhteen! Journaling leima on samasta setistä kuin ensimmäisestä sivusta, samoin kukat ja aakkostarrat. Tässä sivussa olen myös käyttänyt Dots and stripes:in Element stickers arkkia, jossa on paljon hauskoja boordeja ja journaling-tarroja. Perhoset ovat leikattu Chocolate large dots-paperista. Dots and stripes kokoelma on saatavilla myös 6x6" pakkauksena.
Tietysti olen myös käyttänyt teippiä ja Gluedots:iä.

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Sv: Tack! Vi ha köpt ett egnahemshus i Björnviken, 99,5 kvadrat, rött me vita knutar. :) Gamla ägarna flyttar ut i oktober men san ska vi renover o fix lite innan vi flyttar in nagang i november. :)

Minni sa...

Ihana, varsinkin tuo Snusa leiska.... Aivan ihana! Olet tosi taitava valokuvaaja ja näistä leiskoista jää ihania muistoja

Merkkari sa...

Voi kuinka ihania leiskoja, tykkään kovasti tavastasi käyttää voimakkaita värejä :)

maikko sa...

ihania jälleen! sulla on niin kiva tapa tallentaa lapsen elämää! otsikot ovat näissäkin sivuissa niin osuvia :)

Jeppula sa...

Oih, ihania sivuja kumpainenkin. Otsikoinnit on tosi kivoja! Ylemmän sivun ympyrä ommel on hieno:)

SannaS sa...

valtavan ihanat sivut!! tosi kaunis ja herkästi tuunattu tuo kirjain!! =)