fredag 16 september 2011

BG Out of print

Vielä kerran joudutte lukemaan mun huono suomenkieliä... ;)
Edellisessä Paperinauha-postauksessa oli jo skräppisivu missä olin käyttänyt BG:n Out of print papereita, tässä tulee pari muuta työtä.


Ensimmäisessä sivussa olen käyttänyt taas mish mash-paperia, olen revinnyt palat ja sitten laittanut ne oikeassa järjestyksessä valokuvan alle. Delight aakkostarrat sopivat kaikenlaisille sivuille! Myös mini-aakkostarrat ovat monipuolisia. Olen lisäksi levittänyt vähän Glimmer mist-tahroja.
---


Minulla oli pieni pala mish mash-paperista jäljellä, joten tein kortin. Lisäsin Prima kukan jonka värjäsin mistillä, vähän blingiä keskustassa ja "birthday-etiketti" Echo Park Paperin Dots and Stripes kokoelman Element stickers-arkista. Käytin tavallinen valkoinen korttipohja. Paperinauhalla on laaja valikoima korttipohjista.
---


Tässä on hieman "villimpi" sivu. Tausta on Storyteller-paperi ja valokuvamatto ja ympyrät ovat Impasto-paperista. Käytin musta Enamel accents:iä ja bubblewrap (kuplamuovia?) ja leimasin kuvio sivulle. Pitsipala, blingiä ja pienet aakkostarrat valmistivat sivun.

Inga kommentarer: