söndag 21 augusti 2011

I bergen

Detta foto är taget i bergen i södra Tyskland, alltså inte i Bergen i Norge ;) Vi besökte ett Freilichtmuseum i sommar då vi var där, typ som ett hembygdsmuseum fast under bar himmel. Där fanns också kor, getter och andra "bondgårdsdjur". Jag tyckte den fina omgivningen och utsikten var mest givande och intressant. Detta blev en ganska blommig LO med ett stort kluster. Det skymtar även lite wellpap-cirklar som jag stansat ut. Alfabetet gillar jag mycket, och speciellt att det är foam, då kan man fuska och klippa om bokstäverna lite vid behov, men här fanns alla bokstäver jag behövde :)



Om ni inte redan läst på kommentarerna i tidigare inlägg så kommer jag att vara GDT hos Taitopuoti Paperinauha i höst. Här hittar ni deras blogg och de andra DT medlemmarna. Det kommer att bli så spännande, de har så bra sortiment!! Kul också med alla nya läsare som jag fått den senaste tiden, välkomna! Och tack för alla fina kommentarer :) Tervetuloa uudet lukijat! Ja iso kiitos kommenteistanne!

4 kommentarer:

Erja sa...

Ihana luonnonkukkia täynnä olevan kukkakedon tuoksu tulee tänne asti! Tummaa taustaa vasten hyvin erottuva kakkupaperi kruunaa koko kauneuden! :-)

maikko sa...

kaunis paperi taustalla, ihana sivu kaikekaikkiaan!

Marika sa...

Ihana! Kauniisti värejä, olematta yhtään liian värikäs! Wau.

Maarit sa...

Ihastuttavan kesäinen kortti. Kauniit on värit.