torsdag 18 augusti 2011

2 år

Denna LO fick jag tid att göra i lugn och ro, och det är så skönt när man inte blir avbruten hela tiden eller behöver stressa. Det syns ofta också på slutresultatet, och denna blev jag nöjd med. En passligt stor tallrik fick agera mall då jag klippte ut cirkeln, lite spets runt, skvätt med mister, lite blommor och utklippta/stansade cirklar. En sak som skulle ha blivit bättre är om jag hade satt ordet "år" i titeln i samma bokstäver som 2:an, men jag är snål med A bokstäverna, speciellt med alfabet som jag gillar. A är den bokstav som tar slut först i 90% av fallen, och det är svårt att scrappa utan A:n ;)


För ett par dagar sedan fick jag en förfrågan om att vara GÄST-DT till en butik i höst. Så kul!! Vilken butik tänker jag inte avslöja ännu, utan ni får vänta en tid ännu :)

9 kommentarer:

Merkkari sa...

Voi kuinka ihana. Tykkään niin kovasti näistä skräppisivuista, mutta en vain ole vielä saanut itse tehtyä ensimmäistäkään :)

Pistäydyin vain onnittelemassa Paperinauhan dt-tiimiin pääsystä!

maikko sa...

kerrassaan ihana sivu! kivat ympyräkoristeet kukkasten seassa ja pitsireuna on kaunis.

onnittelut dt-vierailusta, jään mielenkiinnolla odottamaan mitä tulet tekemään :)

Maja sa...

Sött! Tösen e så söt hon!

Frida - Mösi sa...

Gäst-Dt??

Minni sa...

Onnittelut Paperinauhan DT-tiimiin pääsystä! Toivottavasti saan sivuiltasi inspiraation tehdä itsekin näitä skräppisivuja...

SannaS sa...

voi miten kaunis leiska!! UPEA kokonaisuus!! =)
ja onnittelut täältäkin dt-pestistä!! =)

♥Gry sa...

Nydelig prinsesse ;0)
Så vakker layout, fine farger og hærlig stæsj :0)

klem

Laura sa...

Onnea DT-pestistä! Täältä löytyy paljon kaikkea kaunista!

Jinna sa...

Voi kuinka kauniita sivuja!!
Onnittelut myös DT-jäsenyydestä

T. Kollega ;)