söndag 1 maj 2011

Tempelruin

Jag har scrappat mitt första foto från resan :) Blir nog att göra ett skilt Rom-album tror jag.
Jag brukar försöka matcha färgerna på papper och dekorationer så att det passar med färgerna på fotot, men här tycker jag att jag har matchat för bra... Fotot drunknar i layouten och poppar inte upp. Man hamnar ju nästan att söka efter fotot då färgerna är så lika, vilket ju inte riktigt är meningen.. Jag har iaf använt ett papper bakom fotot, fast både fram och baksidan. Sen har jag klippt ut en "blomranka" från ett annat papper som jag klistrade under fotot. Sen lite blommor och bling :)

1 kommentar:

Marika sa...

Vo miten kaunis! Ihailen sun töitä, niin kauniin runsaita ilman liiallisuuksia <3

Monesti poikkean täällä, mutta tuo ruatsin kiäli aiheuttaa vähä hankaluuksia, niin kommentointiki monesti jää. Harmi.

Kiva, kun kävit kylässä :)