måndag 7 mars 2011

Love

Jag har altrat min första canvastavla! När gubbens syrra hade förlovningsfest tog jag denna söta bild av dem som jag tyckte skulle passa till en tavla att ge bort. Jag mistade först ett hjärta och sedan började jag montera dit alla grejjer. Fjärilarna är embossade med kopparfärg och wellpap-ramen är målad med cracklepaint. Som ram har jag stämplat med två olika stämplar och bubbelplast. Jag blev faktiskt helnöjd med slutresultatet.

För ovanlighetens skull bjuder jag på ett par detaljbilder. Bilder gör ju inte alltid alstren rättvisa, men får duga :)

1 kommentar:

Jeppula sa...

Bongasin blogisi maikon blogin kautta. Toivottavasti pystyt lukemaan kommentin suomeksi.

Olet tehnyt aivan upeita sivuja! Tykkään todella paljon sivujen runsaudesta ja romanttisesta tyylistä:) Tässä sivussa on tosi kaunis kuva ja ihana kulunut kehys!