onsdag 9 februari 2011

Gunga

Efter att ha gjort några lite mer lager-på-lager LOs så tyckte jag att det var dags för en lite mer lekfull och färggrann albumsida. Jag hittade en passande skiss hos Lscrapbooking som jag tolkade. För att lugna ner färgerna lite så blev det kraft som bakgrund, och den är så tacksam att använda för den passar ju till allt!! Glittriga bokstäver gillar jag normalt inte, jag köpte dom här för läänge sen, men här passade dom :)


Och kolla in HÄR! Jag fick en glad överraskning i morse :)

2 kommentarer:

LillBlomman sa...

Först grattis till vinsten! Och tack för att du vill tolka min skiss och vara med i LScraps tävling! Jättehärlig tolkning och snyggt med carft CS i bakgrunden! Kram!

Reija sa...

Hej Sara!
Det är så inspirerande att se hur olika alla tolkar Ulrikas skiss! Jag tycker det är häftigt med stora bilder och du fångar verkligen det rosa i gungan med materialet på sidan! Som Ulrika, gillar jag craftpappret ;). Tack för att du är med på tävlingen!