onsdag 13 oktober 2010

Nu kan jag gå själv!

Denna LO gjorde jag nån dag före helgens scrapträff, men hade glömt att sätta upp den. Den är gjord till Little Yellow House kits jubileumstävling där man skall följa en skiss. Riktigt roligt, så var med du också! Sista oktober är sista dagen att vara med :)
LOn är ganska "inte min stil" men det är roligt att ta ut svängarna lite ibland. Den blev mer shabby än vad jag hade tänkt mig. Jag valde att låta ett mönsterpapper skymta fram i bakgrunden istället för att lägga det på själva LOn, tycker det passade bättre både med skissen och LOn. På ett vitt CS har jag sprayat med gul glimmer mist och använt 2 masker. Ramen runt fotot är stämplat med wellpap och en swirlstämpel. Inte mycket mer dekorationer än blad, blommor och en knapp :)

5 kommentarer:

. sa...

Fin!

A'laEmmeli sa...

Åh vilken underbart härlig layout! Så sött foto oxå! Du gör verkligen superfina layouter! ♥ Kram Emmeli

TesaB sa...

Jag kom hit för att leta efter Scrap-Perralayouten men hittade MASSOR av annat fint istället! Den här är helt LJUVLIG!!! Grym stämpling runt fotot!!!

Svarta Malin sa...

Supersnygg! Jättefint foto! Nu skall jag titta vidare i din blogg! :-)

Annica sa...

Din LO är verkligen fin.