onsdag 20 oktober 2010

En vanlig dag vid 11 månader

Denna LO gjorde jag också på träffen för ett par veckor sedan, eller jag började på den iaf. Jag kände för att använda mycket mönsterpapper, och det blev verkligen en mönsterpapper-chock! Kanske liite för mycket tycker jag nu i efterhand, men men.. :)
Jag skrev journalingen på tre tags, det handlar om vilka rutiner tjejjen hade vid 11 mån, något man annars glömmer fort och kan vara roligt att komma ihåg och jämföra senare. Jag ramade in fotot med lite blommor, blad och en rosa pärlswirl. Symaskinen använde jag här för att markera papperskanterna bättre. Titeln valde jag att skriva med olika mini-alphas så de skulle synnas bättre mot alla mönsterpapper, men är ändå ganska liten och diskret. LOn är gjord efter en skiss hos scraphusgalleriet.

Inga kommentarer: