måndag 13 september 2010

Upp å stå

Detta foto är över ett halvt år gammalt, så de börjar bli dags att scrappa det.. Jag scrappar ju inte kronologiskt, men ibl vill jag ha undan de äldre fotona. Stellas har en skissutmaning denna månad som jag skapade efter. Jag blev väl inte helt nöjd med slutresultatet, hade flera idéer om hur jag skulle tolka skissen, så det blev väl lite av en kompromiss.. Ganska sällan jag använder blått papper, men jag tyckte det passade bra här. Pappren som är instuckna under fotot är alla klippta från journalingrutor, inte mönsterpapper som man skulle kunna tro ;) Cirklarna är stämplade med lila distressink och ett glas.


I helgen var jag på scrapträff och gjorde två LOs, men dem får ni se en annan dag :)

1 kommentar:

onkis sa...

Vilken mysig Lo, fick mig att le.