fredag 10 september 2010

1 års kalas

Detta är nog rekord i antal foton på en LO för mig. Hela sex stycken. Men jag tycker jag lyckades placera dem ganska bra och logiskt. Scraplagret har denna månad en utmaning där man skall skapa utifrån ordet tid, dessutom använda minst 4 foton. Och jag tänkte genast på hur fort tiden går när dottern växer upp. 1 års kalaset var ju en liten "magisk gräns". Nu var hon ju ingen bebis mera. Jag har gjort en ganska rosa LO, men det var längesen jag hade så mycket rosa, så det var väl dags nu ;) Ganska sparsamt med dekosar på denna, ville inte konkurrera ut fotona.

3 kommentarer:

Heidi Backman sa...

Härlig LO! :o) Gillar lo´s med många foton på, det säger ju så mycket mer än bara 1.

cat sa...

Va' fin!! :)

ingba sa...

Fin LO, härliga färger och mysiga foton.