fredag 27 augusti 2010

Sommar"nöje"

ScrapLyckan har en sommarutmaning där man skall scrappa vardagen. Något som också jag tycker inte skall glömmas bort då man scrappar. Så jag valde att scrappa en bild på gubben då han klipper gräset, något som väl är ett nödvändigt ont på sommaren. Kände för att göra en lite enklare LO nu efter den förra mer välarbetade. Bakgrunden stämplade jag med "mini-wellpap" och grön distressink, blev en intressant effekt tycker jag. Bara ett mönsterpapper denna gång, kantstans, blommor dymo.. Resultatet för ni bedöma själva.


Och idag är det den stora dagen då min mamma fyller 50 år och jag skall ge min present som jag pysslat på med under våren och sommaren, 8x8 albumet där jag scrappat bilder från hennes liv. Hoppas det blir uppskattat, för nog är det ju en unik present :)
Och på måndag återgår jag till mina studier, men nog skall jag väl hinna scrappa ändå tror jag! Kommer ju att ha lediga dagar och sånt.

Inga kommentarer: