fredag 6 augusti 2010

Nam!

Scrappiness design har denna månad en utmaning där man skall fokusera på färgen orange, vilket passade mig jättebra :) Hade ett passande foto och att det var en regnig dag passade perfekt. Jag valde brunt som komplementfärg och lager på lager teknik. Det stora oragena pappret tog jag och knycklade ihop (jag vågade!) och färgade vecken med brun distressink. Wellpap som jag inkat med lite brunt, ritat lite med vit penna, sandpapprat kanterna på fotot, mistat en pappersbit i brunt, lite bling, brads, blommor, stämplat och sen kommer jag inte ihåg mera.. ;) Nåja, men jag blev iaf nöjd. Det tog ganska länge, men det var det värt.

2 kommentarer:

Maria sa...

En helt nydelig LO fra deg! Liker veldig godt at du har jobbet på et helt krøllet ark og de små vakre detaljene. Det gir ordentlig fin dimensjon!

Tusen takk for at du er med på utfordringen!

Hilsen og klem fra
Maria,
Scrappiness DT

Hilde Jeanett sa...

Jeg må si med enig med Maria, det krøllede arket gir LOen et veldig spesielt preg. Fine detaljer. Takk for at du deltar!

klem Hilde Jeanett
Scrappiness DT