måndag 12 juli 2010

I vårgräset

Det blir som sagt mycket mindre scrappat nu på sommaren, men denna gjorde jag för några dagar sen till Scraplagrets juli-utmaning som bestod av att scrappa manligt, bara använda färgerna brunt, blått och grönt och inte använda vare sig blommor eller bling. Dedär med manligt var en riktig utmaning för mig som brukar scrappa mer flickigt. Men med dessa färger tyckte jag det blev manligt! Och varför skulle inte dottern få "posera" på en manlig LO, går ju också! Jag mistade två fjärilar och punchade ut två till. Pappren och bandet passade perfekt färgmässigt till denna utmaning :) Blev väl inte riktigt nöjd, är ovan att scrappa så många små bilder, vet nog att jag skulle få dom bättre placerade och en bättre LO, men nu blev det såhär. Denna blev också ganska snabbscrappad så jag hann inte tänka så mycket.. Men eftersom vinnaren lottas fram så har ju även jag en chans :)

Inga kommentarer: