onsdag 7 juli 2010

Flytthjälp?

Det blir inte mycket scrappat nu i juli, då vädret är så bra och gubben har semester så finns det annat att göra :) Men helt slita sig från att scrappa kan man ju inte, och regniga dagar går man inte utan sysselsättning.
I juli har Scrappiness design en skissutmaning som jag hakade på. Jag scrappade lite lugnare färger (pappren iaf), men ändå inte tråkiga. LOn blev snabbscrappad då jag inte hade så mycket tid. Då den var klar med LOn så gillade jag den inte alls, men nu efter några dagar så gillar jag den trots allt. Är så glad att jag köpte punchen där kanten blir som ett rivet block :) Journalingen blev jag inte 100% nöjd med, råkade smeta ut texten lite.. Fotot är lite gulligt, dottern plockade ur lådorna istället för i då vi skulle flytta i vintras.

Inga kommentarer: