fredag 9 juli 2010

1 år

För ett par dagar sen hade vi en regnig dag så jag passade på att scrappa lite. Skönt med lite regn emellan dom fina och varma dagarna. Jag bestämde att hänga på Pappersbitens utmaning där man skulle inspireras av en annons. Bilden föreställde en trave kuddar i röda och blå mönster. Jag ville förstås scrappa de färgerna, men det blev mer en utmaning än vad jag först trodde. Eftersom jag mest scrappar rosa, rött och neutrala färger så äger jag ju nästan inga blåa papper eller dekorationer. Fick leta verkligt noga igenom mina scrapsaker ;)
På denna LO testade jag två nya saker, stämpla med bubbelplast (gillar!) och att sandpappra kanterna på fotona för att få dem inramade lite (gillar!). Ännu har jag ogjort några månadsLOer, men dom kommer nog då inspirationen kommer på.

Inga kommentarer: