onsdag 2 juni 2010

10 månader

Scrapgalen hade förra månaden en kunglig utmaning där man skulle använda kronor eller slott på sitt alster. Jag maskade två prinsesskronor i olika storlekar med rosa mist på min LO. Sen så stämplade jag lite swirls och satte lite bling. Meningen var att det skulle bli en mer sockersöt LO, men efter att jag stämplat så tyckte jag det blev en mer tuffare stil, mer mot grunge nästan, så då fortsatte jag med det temat ist. Och jag blev ganska nöjd med resultatet. Färgade en bit rosa spets med svart stämpeldyna och band en rosett och satte i en pin. Prickiga blommorna passade den tuffare stilen :) Blommitten är "jättekristaller" som är brads (fått gratis från Heinikka) och en pärlbrad. Då jag sprayade med misten så blev det nästan för mycket så pappret började krulla sig, men övning ger väl färdighet.. Nästa gång behöver jag väl inte spraya så förhärdat med misten ;)

1 kommentar:

A'laEmmeli sa...

Vilken vacker LO och såååå söt och charmig bebis! ♥