måndag 12 april 2010

Två LOn med små foton

Sist jag framkallade foton så fixade jag lite i photoshop med några bilder och gjorde som bildserier till två LOn. Ganska smart att kunna framkalla "4in1" ;) Nåja, en LO blev om dottern och mig. Testade på kombinationen turkos och brun (och förstås lite rosa :p) Denna fotoserie blev också perfekt till scrap-ateljéns skisstävling i april.


Den andra LOn blev om dotterns intresse för datorer. ScrappTorget hade en perfekt liftutmaning för denna LO. Blev ganska nöjd med båda alstren, men "datanörd" är snäppet bättre tycker jag. Journalingen är skriven runt mönsterpappret som en extra ram. Färgkombinationerna här blev rosa och grönt (+svart), något som jag borde scrappa mera!

1 kommentar:

A'laEmmeli sa...

Wow vilka underbara layouter du gör!!! Så fina! Ville oxå berätta att du vunnit något i min blogg! ;) Kram på dig!