onsdag 14 april 2010

TrippTrappTrull

När jag var till mina föräldrar senast tittade jag i några fotoalbum och hittade ett så fint kort på mig och mina systrar då vi var barn. Jag scannade in det och framkallade det, kvalitén blev helt ok för att vara ett gammalt foto tyckte jag. Fotot är antagligen taget en midsommar, kanske 1996. Titeln kommer från att mamma brukade kalla oss systrar för Tripp, Trapp och Trull. Jag som var äldst var Tripp osv..

Jag scrappade LOn efter Scrappiness designs aprilutmaning. Tog bl.a. fasta på rutorna och bakgrunden fick bli i lite lapptäck-stil. Utmärkt sätt att bli av med spillbitar! Jag var rädd att det skulle bli för många färger och bli en "orolig" LO, men jag tycker att den blev bra ändå. Rosa tyll vid tagsen och lite fjärilar. En riktig sommar LO.

Inga kommentarer: