torsdag 15 april 2010

Snö!

Pappersbiten har denna månad en skissutmaning som jag tog mig an. Valde att scrappa två bilder från i vintras då gubben fixade bort lite snö runt skorstenen så det inte skulle läcka in då det blev plusgrader. Jag tyckte dessa bilder var extremt svårscrappade. Typ inga färger att utgå från, inga vintriga papper äger jag (förutom bakgrundspappret då) och inga dekos som jag tyckte passade in med temat. Och resultatet blev jag inte nöjd med heller. De enda dekorationerna är eg "snöflingorna" från två thickersark. Lite wellpapp som är ganska neutralt som jag duttat lite vit akrylfärg på fick vara ett av pappren. Men man måste väl scrappa sådana här bilder ibland också, så är det roligare sen när det går bättre :)

1 kommentar:

Astrid sa...

Heisann!

Takk for at du vil være med på blogg candyen min:-) Du har desverre glemt å legge deg som følger av bloggen min.
Om du legger deg til før lørdag 17.april kl.14:00 så er du med i trekningen av min blogg candy:-) Lykke til!!

God helg.

Klem, Astrid