söndag 18 april 2010

Scrapträff och LO

Igår var jag på mitt livs första scrappträff :) Det var roligt, Heinikka var där och sålde och hade demonstrationer av tekniker och "maskiner". Riktigt intressant. Synd bara att jag är så förkyld att jag knappt har nån röst, inte mycket till konversationspartner.. Jag shoppade inte så mycket, en rosa glimmer mist, två cardstock och en bladpunch hamnade i mitt scrapförråd. Behövde inte så mycket annat då jag shoppat så mycket den senaste tiden ;) Jag fick gjort 2 LOs i 8x8 format. Scrappar ett album som 50 års-present till min mamma så den storleken tyckte jag passar perfekt. LOn var ett bidrag till Grodans färgutmaning i brunt, beige, mörkrött plus lite svart/vitt.

Jag blev riktigt nöjd med mitt bidrag, lite vitt piggade upp de annars så mörka färgerna, och fotot passade också bra färgmässigt.

Inga kommentarer: