söndag 25 april 2010

Puss

Scrapperiet har denna månad en lifttävling som jag inte kunde motstå. Hur jag hade planerat mitt bidrag och slutprodukten blev två helt skilda saker. Blev inte alls som jag tänkt mig, och först gillade jag inte alls LOn. Men ju mer jag ser på den, desto mer gillar jag den, fast det inte blev som jag tänkt mig.. Jag har liftat bracket-formen, fotots, titelns och blommornas placering, swirl, fotohörn, spets, chipboard, mini-alpha-stickers och kanske nåt annat som jag glömt. Att det blev snett är mer ett misstag, men jag tycker inte det gör något. Chipboarden fick jag i ett blogcandy och var självhäftande. Den stora blomman har jag sprayat med rosa glimmer mist och pappret med de "räfflade" kanterna vid spetsen och bakom bingo-brickan är från den tomma prima swirl-förpackningen. Bingobrickan har jag skrivit ut i kraft CS från en freebie. Lite hydrangeas och rosa pärlor så var den klar. Tror att det var chipboarden som gjorde att det inte blev som jag hade planerat, men den var nog rolig att använda :)


Inga kommentarer: