fredag 26 mars 2010

Veckans skiss v 12

Brukar annars inte vara aktiv och scrappa efter veckans skiss, men denna vecka blev första gången. Tyckte jag hade ett bra foto och visste att jag ville ha med tårtpappret, så då passade skissen ganska bra i mina planer. Och så var jag ju såklart sugen på att scrappa med produkter från min jättefina blogcandy som kom på posten i måndags :D
Titeln är jag inte riktigt nöjd med.. Och dessutom är det tydligen nästan ingen som fattar vad som menas med den.. Alltså, 1+1=1 brukar man ju säga då någon gifter sig, två liv blir ett. 1+1=3 blir det ju när man får barn. Vi gifte oss på samma gång som vi döpte flickan, så jag tyckte titeln var lite fyndig, fast ingen fattar den ;)

De stora blommorna, sticklesen, metallblommorna och swirlen (som jag klippt i mindre delar) kom med i blogcandyt. Uppe i högra hörnet har jag skurit ut lite av mönstret och stuckit in fotot, men det syns inte så bra. Tårtpappret är färgat med först röd distressink och sedan brun, inte 100% nöjd, men får duga..

2 kommentarer:

Heges lille hobbyverden sa...

For et fantastisk minne, og den tittelen var bare så skjønn!

Takk for at du deltar i candyen min! Ditt tall er notert. Lykke til, og en riktig god påske til deg og dine!

Klem Hege

Miss Goldie sa...

Såg den här LO:n på Veckans skiss och tyckte den var jättefin! Gillar speciellt den lilla detaljen i vänstra kanten, så fint med det lilla tårtpappret där.

Ang. golvet i övre våningen. Japp, det blir samma som i nedre vån. :-)