torsdag 18 mars 2010

Tomtenisse på flykt


Hittade en LO som jag gjort denna månad som jag inte bloggat ännu. Det är ett bidrag till scrap-ateljéns scraplift i mars. Först stod det still i mitt huvud, men sen när jag väl kom igång rullade det på bra på något sätt, och jag blev helt nöjd sist och slutligen fast början gick trögt. Jag använde två olika julpapper. På det beige fanns det snöflingor redan från förr, men jag clear-embossade dit några till som syns bättre. Sen testade jag att rispa en ram runt fotot, tyckte det såg så tomt ut annars. Swirlsen under rubriken är en just-the-edge kant som jag klippt itu. Passade bra med swirlsen på det röda mönsterpappret kom jag på sen :) Blingswirlen har jag gjort själv, men tagit mall av en del av en färdig swirl. Tror att jag scrappat klart alla julbilder nu:)

1 kommentar:

Kajsa sa...

Kul att du vill vara med och tävla! :D Lycka till! Och nu står din räknare på 12! ;)